tirsdag den 20. januar 2009

Goot Gosh !

 GOOT_SS08_0354
� Hvorfor kan jeg holde p?arping p?m Bang Bang i alle sp?m? at folk sp?r mig om shopping i London? �Fordi bona fide-bar-gevinster som denne opst?hvert s?ften.�jeg udspioneret denne Josh Goot lagdelte-pastelgr?kjole fra S/S 08 indsamling til � 80 i Berwick Street Bang Bang f?ul, og det bogstaveligt talt tog alle mine selvst?ige fastholdelsesanordninger at stoppe mig fra at k?det p?rund af alt det Crimbo gave, gener?et, t?er-about-andre-og-ikke-mig stuff ...

Efter en bid af forskning, viser det sig, at den kjole er p?a href = "http://www.brownsfashion.com/product/89952.htm" TARGET = "_blank "> salg p?rowns til � 250 , reduceret fra de oprindelige pris p?t � 650 (absolut ikke v? at tallet ...). �jeg fysisk slapped min pande og sagde" Double Damn! " til mig selv i en slapstick m? for ikke snapping det up.�imidlertid i g? jeg poppet i igen, og der blev det reduceret yderligere til �� 65.a Jeg ved ikke, hvem der donerede det og accepterede en lavere end lav pris for den til blive solgt i Bang Bang p?en tiendedel af detailprisen men jeg er en lykkelig bunny for det, fordi prisfasts?elsen/lable afsat, er det de farver, der fik mig initially.�Du kan tage det fra hinanden, s?et bliver en top og en kjole men de er bedst b?s sammen, s?des at disse lag af farver kan rundstyringssendere omkring bod (og rundstyringssendere det gjorde i dag, da det er temmelig bl?nde ...)...

 IMG_0795

IMG_0797  IMG_0801

IMG_0800

Ingen kommentarer: