tirsdag den 10. marts 2009

Tr�bearbejdning Skoler

Jeg er en stor fan af træforarbejdende skoler. Ser en master woodworker viser hans eller hendes teknikker person, hvor du kan stille spørgsmål og hvor de kan se dig over skulderen og tweak dine handlinger har vist sig at være uvurderlige for at forbedre mine færdigheder.
Og lige så snart jeg ramte lotteriet, jeg planlægger at blive en fuldtidsansat ww studerende.

 Indtil videre har jeg taget klasser på Olde Mill Cabinet Shoppe , Cedar Søers Conference Cent er , Den Woodworks S hows og Woodcraft . Hver en har været umagen værd omkostninger og tid. Og to ting især jeg har fundet til at være sandt: 1), selvom du tror, du kender emnet godt, vil du altid lære noget nyt, og 2), selv hvis du tager et træforarbejdende klasse du tror, du måske ikke gerne * � � "hvad du lærer vil vise sig at være nyttige eller andet sted langs din træforarbejdende rejsen.
En ven tog en klasse på Marc Adams School of Træbearbejdning og siger, at det var en af de bedste oplevelser i hans liv. En anden ven har taget klasser på Land Workshops og stærkt anbefaler det. Nogen har lige fortalt mig om John C. Campbell Folk School der ser ud som masser af sjov.
Den Center for Møbler håndværksmæssig er på min liste over steder, hvor jeg planlægger at tage klasser en dag. Og jeg hører, at Roy Underhill er hurtigt at åbne sin egen skole. (I am så d�r.)
Hvis du har haft gode erfaringer på træforarbejdende skoler, jeg gerne vil høre dine tanker og anbefalinger.
Bemærk tilføjet 2.24.09: Links til alle dine anbefalinger kan findes på links siden i side bar.
* Jeg var ikke så sikker på, at jeg gerne vil chip udskæringsmaterialer, men blev vist forkert . Plus, lærte jeg en anden måde at skærpe.
Billedet ovenfor er et cherry plade jeg vendte i klassen går (uden finish) og en poppel lidded box jeg vendte i klassen i sidste uge.

Ingen kommentarer: