mandag den 5. oktober 2009

Paa ferie med ... Urban Sardiner!

Når Cassandra sætte opkaldet ud for bloggere til at forelægge en stilling, jeg var virkelig glade for at bidrage, da jeg elsker Coco + Kelley. Og da hun foreslog, at vi skriver om vores drøm ferier, min fantasi gik i højeste gear. Jeg havde en hel del idéer svømmer rundt i mit hoved. Men, så dette billede fangede mit øje, og jeg vidste, det var min drøm stedet - Misool resorts i Vest Papua, Indonesien. Der er otte miljøvenlige vand hytter på pæle puttet ind i en rolig lagune. Flyt over Brooke Shields. Blue Lagoon, her kommer jeg!

Let's hoved ud til øen ... Jeg tror, at min drøm ferie vil være noget lignende dette:

9:00 (eller når mine øjne beslutte at åbne) Jeg starter min dag (som man altid bør når de er på ferie) med en kop kaffe og croissant på dette luksuriøse seng. Min kæreste vil naturligvis til stede blomster ved hvert måltid, og jeg vil være iført denne herlige endnu komfortable chemise fra Anthropologie.

10:00 Tid til at gå snorkling. Jeg vil gerne farve koordinere med vand, så jeg bærer dette smukke jakkesæt fra Anthropologie, og en dækning op til, når jeg kommer ud af vandet.

1:00 Efter en hurtig frokost, er det tid til arbejdet med tan og fangst op på min læsning. Disse dæk er bygget til lounging! Som enhver alvorlig garver kender, skal du have et jakkesæt til svømning, og en anden farve til garvning. Naturligvis, at være en fornuftig person, jeg har også en matchende dække op - og nogle øreringe og TommyHilfiger sandaler at fuldføre se (jeg skylder Misoor intet mindre!).

7:00 Puha! Slutningen af en anden hård dag. Efter et forfriskende brusebad i mit udendørs bad område, vil jeg ændre i aften påklædning - en tilfældig kjole, nogle bling, og jeg, ahem, aften sandaler (Dior, selvfølgelig!). Ringen er en muslingeskal og koral ring til ære for mine indstillinger (når de er i Misool ...). Vi vil have en let aftensmad, og måske Whitney dejligt og forfriskende ingefær cocktail opskrift:

Sparkling Ginger Lemonade
Domaine De Canton (Ginger Likør) Mousserende Lemonade (eller andre sodavand eller mousserende vand) blandes 1 skud af Domaine De Canton med mousserende limonade til at fylde et lille glas over is. Quick omrøres med en ske. Nyde.

11:00 vende tilbage til den prægtige seng, sover, og gentag ...

* besøge byerne sardiner for flere af Lilah dejlige indlæg!