torsdag den 24. december 2009

Opbygning af et Billige Home Theater

Med den nuværende økonomi, finde de fleste af os selv kort på kontant hver måned. Dette udmønter sig direkte til at skære ned på at gå ud og gøre ting, vi alle plejede at gøre. En ting jeg går glip af i dag er at gå ud til film. Jeg plejede at nyde at gå til film, lyd og billede lavet du føler at du var i filmen. Sandheden er jeg egentlig heller ikke glip af det mere. Jeg har en stor opsætning i min stue, at konkurrenterne min gamle biograf oplevelser.

Det bedste er, det var ikke alle så dyrt. Og det behøver ikke at være for jer begge. Den første ting du skal tænke på er et budget. Du ønsker måske at sætte nogle penge til side, eller splurge og betale det ud senere. Sandheden er, hvis det setup du går med så film og tv mere fornøjeligt, vil du spare penge på at gå ud i det lange løb. Hvorfor ikke bare blive hjemme?

Næste er, hvor du skal begynde? Det hele afhænger af, hvad du har nu. Hvis du har et godt tv, alt hvad du behøver at bekymre sig om, er dit surround-sound, og DVD. Hvis du har en god surround setup (5.1 eller bedre) alle dine efter, er en dejlig HDTV. Lad os sige af hensyn til argumentet om vi starter fra bunden. Lad os starte med det tv. Takket være hurtigt udviklende teknologi, kan du nemt få en flot LCD-setup stor nok til din stue på under en storslået.

Større er ikke altid bedre. Hvis din stue er lille, behøver du ikke noget for stor. Hvis du er nødt til at dreje hovedet på alle at se hele skærmen, det er for stor. Plasmaer er ok, men LCD-skærme er mere pålidelige. De er også billigere end lysdioder, der har overtaget topplacering på kvalitet. Find en kvalitet hjemmeside, og ikke gider med den store boks butikker, langt bedre tilbud kan findes online.

Næste er sund. Fuld opsætninger er et godt valg, hvis du ikke har noget lige nu. Du behøver ikke at bryde banken til dette heller. 7,1 regler denne kategori, men igen, takket være udviklingen i teknologi, mindre opsætninger som 5.1 er langt billigere end før. Jeg vil anbefale at købe en receiver / forstærker og derefter få en højttaler pakke. Gå navn mærke på denne (Sherwood, JBL, MTX, RCA, Samsung, Panasonic) Bare fordi du finder en 5,1 for $ 60, betyder ikke, det er noget godt. Der er masser af gode fuld opsætninger med dvd-afspillere, der fungerer som modtageren også. Jeg kender et websted, der har et RCA-system for omkring 150 dollar.

Hvis du allerede har en modtager, de har en MTX højttaler pakke til $ 165, der lyder fantastisk. Hvis du ønsker at gå hele ud, jeg fandt også en Samsung 7,1 system med blu ray afspiller til under $ 1000. Dette retails for et $ 1.400. Hvis du har de ekstra penge, et godt sæt gulv højttalere, satellit-højttalere (bageste højttalere), center højttaler, og en modtager, er vejen at gå. Jeg håber, dette hjælper nogle mennesker får nogle større nydelse ud af deres eget liv. Jeg har to børn, og ikke får så meget som jeg vant til, men jeg nu nyder at være hjemme mere end nogensinde.

http://www.BestOnlineDiscounts.net
Vi er din online kilde til GPS, Home Theater, Surround Sound, bærbare computere, spilkonsoller, og meget mere! Vi nemt slå priserne på den store boks butikker, og nu tilbyder gratis forsendelse på alle ordrer.

Artikel Kilde: http://EzineArticles.com/?expert=Patrick_McInerney