mandag den 8. november 2010

NÅR den alt for varmt til at GARDEN



The Garden Path

Når den alt for varmt til at have du vil finde mig male dem. Ovenfor er et af flere end 35 malerier jeg har gjort dette sidste måned til min første udendørs kunstmesse udstilling i haven center, hvor jeg arbejder. Jeg var én af flere end 80 kunstnere udvalgt af en jury bestående af seks og jeg er beæret over at være blandt mange, som er godt kendt i samfundet.

Oprettelse af et telt og lave en skærm til en udendørs show er meget mere arbejde, end jeg forventede og er en fuldtids bedstemor og haven designer har det været en udfordring at finde tid til det. Hvad var jeg tænker?!

Den weatherman har været forudsige regn i flere dage nu, men har været forkert på alle tæller og jeg håber han er galt igen. Åbningsdagen 14. aug formodes at være 95 grader og regn? Å skal du være galt igen. Ja, vi har brug for regnen, men bare ikke den 14. august og 15.. Se, og mange tak.


Skrevet af Carolyngail hos Sweet Home og Have Chicago Alle rettigheder forbeholdes