tirsdag den 1. september 2009

Bedre

Jeg har kun lige taget min første dosis af antibiotika, så jeg ved, at øre-infektion er ikke bedre endnu. Det er en god fornemmelse lige at vide, men at en egentlig \ "bedre \" er på vej. Øret dråber jeg havde på hånd men har gjort den sidste dag eller så tolerable så jeg følelsen bedre. Tak for alle de godt ønsker! Jeg sætter pris på dem.

Endnu bedre er det, jeg havde i weekenden for at få mit hoved skruet på lige og til at lade en hel bunke af meningsløs crap roll off min ryg. Det første omgang ramte en slags dødvandet mellem mit hoved, og det rullende off punkt, men jeg formåede at rydde forhindringer og starte stream gang.

Betyder det, at jeg nu er immun over for alle disse følelsesmæssige landminer? Næppe. Jeg er jo stadig et menneske. (Og en pige. Og en Cancer. Moody parti vi er på både tæller.) Men - og dette er en smuk ginormous men - Jeg mindede mig selv, at det er energi, der er så meget mere værdifuldt, hvis kanaliseres i andre retninger. Lettere sagt end gjort, men absolut umagen værd.

Så i stedet for en dum pige wallowing i tåbelige ting (yderligere holdes ned i den sump af fysiske elendighed) den lille kraftværk af en kvinde er på vej tilbage. Det officielt lægger både hus og mit job på varsel. (Disse to steder er modtagerne af alle, at rechanneled energi.) Jeg er en kraft, der skal regne med.

Look out! Du var advaret.