tirsdag den 17. november 2009

Mere fra Nigeria (eller Burkina Faso, hvor det er!)

[Er nogle meget intelligente amerikanere, der træffes i e-mails af denne type. De e-mails, alle forventer af os at tro, at regeringen i nogle 3:e World land er for dum til at mærke til en multi-million dollar konto sidder uafhentede i en af sine familie-ejede banker! - Clyde List]

MRHAMZAT: Jeg er den ledende revisor charge of Foreign Remittance Enhed for vores bank, og jeg besluttede at kontakte dig for denne finansielle transaktion værd Toogtyve millioner fem hundrede tusinde dollars ($ 22.5m) for vores nuværende og fremtidige succes.

Dette er en forladt fond, der tilhører en af vores bank udenlandske kunder, der døde sammen med hele sin familie ved flystyrt i december 2007.You kan se website link nedenfor.

[For Thai Plane Crash Rapport klik her.]

Imens jeg var meget heldig at støde på den afdøde filen, når jeg var arrangerer den gamle og forladte kunder filer i andre til at underskrive og sende til hele bankens ledelse en officiel re-dokumentation, og at loven blev indført ved den britiske premierminister Gordon Brown sagde i World Press Confrerence på tirsdag den 6. december 2005 kl 12:18 GMT

[For mere information om statsministerens beslutning om inaktive konti klik her.]

revision af året mod 2006.informed klart, at det blev nævnt i vores udenrigs-bank-regler og bestemmelser, som blev underskrevet lovligt at hvis en sådan fond er stadig uafhentede indtil den frist på 3 år begyndte fra det tidspunkt, hvor modtageren døde, vil pengene blive overført til statskassen som en uafhentede fond.

Det er imidlertid ikke godkendt af de regler, vejlede vores bank for en borger i Burkina Faso for at gøre påstanden om fonden, medmindre du er udlænding, uanset hvilket land du kommer fra.

Så efter anmodning fra dig som en udlænding er nødvendigt at ansøge om kravet og overførsel af fonden problemfrit i din pålidelige bank konto som de pårørende til den afdøde.

Efter afslutningen af den virksomhed, vi er enige om, at (45%) Fyrre fem procent vil være for dig i forbindelse med al din hjælp til denne transaktion og (5%) vil være for de afholdte udgifter, der vil blive gjort, så (50 %) Halvtreds procent vil være for mig at være pioner inden for virksomheden. Hvis du er helt sikker i din, Trust værdighed, ansvarlighed og fortrolighed om denne transaktion, så kontakt mig og accepterer ikke at ændre din hjerne til at snyde, eller skuffe mig, når de deponerede midler frigives til dig af vores bank. Så svaret til forsikringen med denne nødvendige information for at lette en nem kommunikation.

Fulde navn :............................................... .................
Adresse :................................................ ..................
Telefonnummer :............................................... ..
Land :................................................ ...............

Så snart du svar, du giver mig, så jeg vil lade dig vide, at næste skridt og procedurer skal følges for at afslutte denne transaktion straks,
KONTAKT mig via denne e-mail: (--------sify.com)
TLL: ---------------
Jeg forventer, at Deres presserende kommunikation.
Med venlig hilsen
Mr. --------------