fredag den 20. november 2009

Rock This Horse

>> Jeg ved skoen fest er en smule kedeligt, men jeg havde lyst til at komme med en bemærkning om disse Marc Jacobs sko på showet som Katie Grand fremsat en bemærkning om dem og siger, \ "Det er derfor, jeg bærer lejligheder! \". Seeking på interessante lejligheder, der ikke bare starter og slutter med brogues og ballet pumper har været lidt af en opgave af mig lige siden min ulykkelige clutz angreb af et fald i sidste sæson (for dem, der spurgte, anklen er en slags bødet, men stadig twinges en smule til tider .... skal få det tjekket ud ...). Så ja, jeg var al-rapporteringskrav hr. Jacobs for flad-angreb, indtil jeg så den frygtede storetåen rem. Prøv som jeg kunne, men den skid bare gør mine fødder irriteret, blister eller bløder. Endnu en gang selv har Melissa kommet op med en lidt tvivlsom, men helt sikkert fristende løsning i samarbejde med Vivienne Westwood igen. Det var en del af Red Label vise, men vil være tilgængelige så tidligt som i midten -november for 120 £. De er en tæmmet udgave af Westwood oprindelige Rocking Horse sko form med aftagelige vinger, hvis du ikke tilfældigvis har lyst til at kanalisere Hermes, budbringeren gud. Mens strengt taget ikke helt flad, men er på en fast plan, som ranker så jeg gætte de er lige så rare at have på. Som jeg sagde dog, jeg overvejede dem, indtil jeg ser dem i kødet.