søndag den 25. juli 2010

Personlige historier

Her er to historier skrevet af mennesker med personlig homoseksuelle erfaringer. Den ene er en kristen og en er ikke (så vidt jeg kan se). Man taler om at acceptere homoseksualitet i sig selv og andre for at afvise den. Historierne er blot de to seneste, som jeg har set, ikke er valgt af andre årsager.

Under min sene teenageår kom jeg til den konklusion, at jeg er en lesbisk. Jeg indså, at denne opdagelse ikke ville være acceptable for min familie eller kirke, og så jeg skjulte det. Jeg prøvede at passe ind i ved at være i heteroseksuelle forhold, der ser ud som normal og acceptabel for samfundet. . .
http://www.facebook.com/topic.php?uid=238118791221&topic=11824

(HT: Gus (i bemærkningerne))

Tyve år efter at han kom ud, Patrick Muirhead, 41, forklarer, hvorfor han pludselig følelse appellen af det modsatte køn.
En mindre hændelse i en barber butik i sidste uge har hjulpet mig til at indse, at jeg ikke længere kan homoseksuelle. Ikke en fuldt udbygget homo, alligevel. . .
http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/men/article6990013.ece

(HT: Kontakt Online)