torsdag den 19. august 2010

Den strejfede rundt Roundtable, Susanna Salk og boern vaerelser


Denne uge på The strejfede rundt Roundtable vi snakkede med forfatteren og Today Show korrespondent Susanne Salk om hendes nye børn bog \ "Room for Børn \", udgivet af Rizzoli.

Denne bog er fyldt saftig billeder af børns værelser, der ikke er typiske på nogen måde. Det er en visuel nydelse for øjnene.

Denne pink tvillinger soveværelse er en af mine yndlings. Så meget Gigi, ikke?


Og dette uventet sorte værelse er helt showstopper. Nu vil ikke alle male deres børn værelse sort, men den gule stribede loft og samtidig gulv saldi ting ud. Plus, jeg elsker lambies topper ud af pejsen.

Denne bog kunne ikke komme på et bedre tidspunkt for mig, fordi jeg lige ved at gå i gang med et design for en lille pige er plads til nogle lange tid kundens af minen. Og utroligt, hendes værelse er ligesom den sorte værelse ovenfor. Selv tvivler jeg på vi vil gøre sort! Jeg tror, en sofistikeret pink og gul med en ballerina tema er i horisonten.


Så kan du hovedet over og tage en lytter til vores samtale med Susanna. OG, vi laver en giveaway af en kopi af \ "Room for Børn \", så post din kommentar om en oplevelse med en børn plads til en chance for at vinde. (Tak til Rizzoli for at give bogen!)


Abonner på:: Surroundings::