lørdag den 18. september 2010

Moderne Koekkener for $ 30 - $ 60



Jeg tog dette moderne køkken på ebay, men det føles lidt 50 moderne mere end nutidige moderne. Jeg var positivt overrasket over at se, hvor meget ting kom med det. Køleskabet var så fuld dørene havde en hård tid opholder lukket. Når jeg tog siloer ud, dørene ophold lukket bedre. De seks plast spande med mad i dem har aftagelige låg, vil jeg bruge dem andre steder. Jeg har tænkt mig at skrabe blomsten decals på køleskabet, men bortset fra at jeg er temmelig tilfreds med denne finde.

Der er 9 tilbage på 33,99 + $ 18,50 $ shipping fra Kina. Hvis linket ovenfor ikke virker søgning \ "moderne dukkehus køkken \" eller check sælgers butik: my_simple.

De fleste af indholdet er limet på plads (nogle kom ud virkelig let, arbejder stadig på andre stykker). De 6 spande fyldt med 1 fyld kogt kylling, 2 fisk, 4 pølse links / kødprodukt, kål, 3 porrer, 6 træ røde æbler & 4 pærer, 11 grøn / gul / rød peber. Køleskab har 2 glas og karaffel af EFT, kande mælk, karaffel m / håndtag gulerod juice (alle lavet af klart glas), brun glas dobbelt håndtag pitcher, 2 dåser af koks & Tab, 4 flasker øl, 3 klare flasker af vand mærket Soda, 4 æg, 3 kopper nudler, 3 skåle af nudler, en mindre træ æble, 2 store croissanter eller måske yams.

Og selvfølgelig, lige efter jeg købe køkken ovenfor er denne søde rustfrit stål version fra Town Square Miniatures popper op på scampers2000 butik (start bud 48 dollars). Jeg havde set køleskabet før, men ikke i vasken, og ovnen. Efter en hurtig søgning fandt jeg et websted, der sælger det samme sæt, og også en hvid version, men jeg kan godt lide rustfrit bedre (3 brik sat for 58,74 dollar).

På denne prisklasse selv, bør du tjekke ud Dolls House Emporium. Køkkenet ø enhed til højre er nu til salg for 29,99 dollar (ingen køleskab selv om). Jeg har denne ene og elske det som godt, men det i øjeblikket er bosat i en kasse i garagen.